пʼятницю, 2 жовтня 2015 р.

Модуль 1. Цілі, завдання та ресурси тренінгу


 Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, адже працюючи над ним ми розглядали таке поняття, як рефлексія,що являє собою унікальну здатність людської свідомості в процесі сприйняття діяльності сприймати й саму себе, внаслідок чого людська свідомість постає як самосвідомість (знання про знання або думка про думку).Як на мене рефлексія і справді обов'язковий елемент в навчанні, але і з тим, що ним нехтують також треба погодитись. Нам зручно працювати так, як зручно, як ми звикли і змінювати свої звички великого бажання не маєм, чого б це не стосувалось. Часто опанувавши щось одне, один метод, який здається нам практичним, корисним і продуктивним, ми просто  навіть не цікавимось  іншими. Але час зараз біжить швидше ніж крутиться наша планета, кожен день зустрічає нас новою технологією, новим відкриттям. Темпи нашого життя дуже швидкі, і щоб йти з ним вногу, щоб бути успішним, потрібно користуватися всіма його здобутками. Практикуючи якісь одні усталені методи навчання, вкінці кінців ми просто відстанем в усіх розуміннях цього слова.  Адже ми самі також зовсім не схожі на людей хоча б минулого століття, то чи варто застосовувати їхні технології.

Після цього тренінгу я переслідую такі ідеї:
  • Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього;
  • Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу;
  • У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому 

Немає коментарів:

Дописати коментар