Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, адже працюючи над ним ми розглядали таке поняття, як рефлексія,що являє собою унікальну здатність людської свідомості в процесі сприйняття діяльності сприймати й саму себе, внаслідок чого людська свідомість постає як самосвідомість (знання про знання або думка про думку).Як на мене рефлексія і справді обов'язковий елемент в навчанні, але і з тим, що ним нехтують також треба погодитись. Нам зручно працювати так, як зручно, як ми звикли і змінювати свої звички великого бажання не маєм, чого б це не стосувалось. Часто опанувавши щось одне, один метод, який здається нам практичним, корисним і продуктивним, ми просто навіть не цікавимось іншими. Але час зараз біжить швидше ніж крутиться наша планета, кожен день зустрічає нас новою технологією, новим відкриттям. Темпи нашого життя дуже швидкі, і щоб йти з ним вногу, щоб бути успішним, потрібно користуватися всіма його здобутками. Практикуючи якісь одні усталені методи навчання, вкінці кінців ми просто відстанем в усіх розуміннях цього слова. Адже ми самі також зовсім не схожі на людей хоча б минулого століття, то чи варто застосовувати їхні технології.
Після цього тренінгу я переслідую такі ідеї:
- Постановка власних цілей навчання допомагає цілеспрямовано навчатися на тренінгу і після нього;
- Соціальні сервіси Інтернету (блоги) можуть допомогти вчителю організувати обговорення власної діяльності й спілкуватися з іншими учасниками навчального процесу;
- У програмі Intel® «Навчання для майбутнього» допоміжні ресурси можуть сприяти самостійному навчанню на тренінгу та допомагати підвищувати свій професійний розвиток у майбутньому
Немає коментарів:
Дописати коментар